160310



Dagen innan FN-rollspelet och nu kan man lungt säga att jag börjar bli nervös. Alla lärare är så vänliga nu helt plöstligt, Jag förstår att det är mycket med FN nu ni får närvaro om ni gör en uppgift. Kan de inte alltid vara så vänliga? Vi hade två inställda lektioner idag, så istället för att sluta tjugo i fem slutade vi två. Jag, Alice, Jenninfer, Jennica, Habibe och Nurije stack in till stan och åt på den gyllene måsen (Mc) och där blev det fuckat med toaletterna. Jag och Jennifer skulle gå på toaletten och vi stod och väntade i typ tjugo minuter innan vi fick reda på att toaletten var i sönder. Och någon hade tyckte att det var fantastiskt toligt att sätta skylten Ur funktion på fel toalett, så att den som funkade satt skylten på. Sen köpte jag och Alice strumpbyxor inför imorgon och jag, Jenninfer och Alice åkte ut till skopunkten för att Jennifer skulle köpa skor. Tror ni inte att vi krockar med bussen på våg hem? Så att vi måste stanna och vänta på att driftledningen ska komma innan vi fick åka igen. Men Jennifer såg sin pappa köra mot skopunkten, så vi fick skjuts med honom in till stan och jag hann med min buss. Alla nöjda och glada. Nu håller jag på att öva på mitt tal och lära mig att andas för jag är så nervös. Vi hörs imorgon om jag inte har svimmat och ramlat av scenen eller något.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0