100310



Denna dagen har varit lång, fastän att det är min kortaste dag i skolan. Slutade två idag, men klockan kunde lika gärna har varit sju. Sov inte så mycket i natt för min hosta satte igång mitt i natten. Var helt slut när jag vaknade och jag upptäckte att jag inte behöver ha någon väckarklocka för jag vaknar så bra ändå. Det är väl positivt? Åh, Ellen loggade precis in på msn. Som jag saknar henne! Det bästa som finns är sommarkvällar med henne och nu har hon skaffat körkort också! Sen jag kom hem från skolan har jag pluggat italienska och snart ska jag plugga matte. Vart tog min fritid vägen? Någon som ha sett den? Hittar ni den får ni gärna säga till!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0