090310



Vilken dag! Är så förkyld att jag knappt kan prata och denna dagen har varit helt körd! Först fick vi tillbaka vårt rättskunskapsprov och jag fick VG vilket är bra, men jag fick ryck på läraren när hon vägrade ge mig ett poäng för att jag hade glömt en bokstav i ett ord! En bokstav! Jag var så arg att jag började skratta och Alice skällde på läraren åt mig, plus att denna personen är vikarie och jag frågade vår riktiga lärare om hon fick bedöma det så, för det var ju inte så att hon inte alls kunde fatta vad jag menade. Men det fick hon inte, så när hon kom tillbaka skulle hon kolla på provet. Sen fick vi tillbaka resolutionen, där ingen av mina operativa var operativa, så det gick ju jättebra och jag ligger på VG i geografin. Men det bästa med hela dagen var att jag igår kväll hittade min storebror på facebook och fick kontakt med honom! Det känns så himla kul! Har sedan jag var nio varit nyfiken på hur han var och om jag var lik han på något sätt och nu kan jag få reda på det. Hoppas att er dag har varit toppen och nu missar väl inte Desperate housewife ikväll klockan 21.00 på kanal 5?

Kisses<33


Kommentarer
Liiv

Sv: Självklart kollar jag på det ;) Superbra ju :D

2010-03-09 @ 22:18:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0