070310



Idag var jag tydligen 91% lycklig idag! Känner mig faktiskt ganska lycklig. Har haft mycket att göra idag dock. Plus att det är tjugosjutusen grejer som jag inte har hunnit med (bla. att plugga italienska och matte). Men jag har ju studiedag så jag får väl ta igen det imorgon. Ska ha en mysdag med de sötaste och bästaste personerna i världen imorgon. Alltså Alice och Amanda, ska även söka jobb imorgon! Har tjatat om det ganska mycket nu, ska dämpa mig lite. Saknar gamla tider och jag har fått en sån vårkänsla i kroppen! Helt sjukt! Hörs imorgon!

Kisses<33



Kommentarer
Emma

haha gud vilken söt hund :)

2010-03-08 @ 20:25:34
URL: http://fuzzything.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0