050310



Jag vet att några av er väntar på inlägget om shoppingen från Teneriffa, men det är så sjukligt mycket i skolan nu så bloggen hamnar lite åt sidan. Ska försöka bättra mig och jag hoppas att det snart ska lugna ner sig. Nästa vecka väntar två prov, ett i matte och ett i italienska och veckan efter det är det dags för FN-rollspelet 2010. Vill bara få gjort skiten nu alltså. Imorgon ska jag ut och söka lite jobb i stan hade jag tänkt. Lämna in mitt CV lite överallt, vem vet jag kanske får napp! Alice kommer även och sover hos mig imorgon, var ju utan henne en vecka så jag måste ta igen all tid för att göra henne normal igen! :P Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0