040310



Orkade inte blogg igår efter att jag och Alice hade varit på sats. Hämtade ut paket frän H&M och det enda jag valde att behålla från hela paketet var ett par shorts. Var så osäker på allt annat, att det kändes bättre att skicka tillbaka det. Skolan var chill idag och på hålan stack jag, Mika, Alice och Katarina in och fikade på älskade Hello! Nu har jag precis handtvättat min tröja från MANGO, som jag köpte på Teneriffa. Älskar den så skön, men måste tyvärr handtvättas, men det är den värd! Ska även städa idag hade jag tänkt och sen ikväll ska jag vila framför datan och OTH! Låter som musik i min öron! Vår mattelärare är bäst! Vi hade ingen svenska imorgon och då frågade vi om vi kunde ställa in matten, och han sa ja! Så istället för att börja  8.10 börjar jag 10.40 och det gillas starkt!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0