Without love














Carpe diem (fånga dagen på latin, 279kr)


(Klänning från H&M 299kr)


(Ring från GinaTricot, var på rea)

Nu har Sara åkt! Hade en jättemysig dag med henne igår, vi tog hennes bil och åkte till Varberg och shoppade lite. Blev en klänning från H&M och en ring från Oxxo. Har fått dille på ringar, älskar dom! Sara råkade även köra mott rött igår, för hon såg inte stoppljuset. Skratta som bara den! Kunde slutat illa, men som tur väl var så hände inget. Sen mötte vi upp Alice och hennes lillasyster i stan, sen tog vi med oss Alice hem till mig och så gick vi ner till Japans minigolf och spelade lite. Vann gjorde jag! Fotbollen igår Grekland-Argentina sög väldigt mycket. Grekland var redan ute från VM så de försökte inte ens, och Argentina hade redan gått vidare, så det var ingen vidare match. Nigeria-Sydkorea var lite roligare i alla fall, men tyvärr så åkte Nigeria ut.

Idag har jag inga större planer, kolla fotboll (såklart). USA-Algeriet och England-Slovenien (16.00 börjar båda matcherna). Har dammsugit på nedanvåningen, ska kanske städa mitt rum (om jag nu orkar).

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0