Ti Amo



Det var väldigt jobbigt att gå upp igår morse och jag när jag kom hem från Ullared var jag så trött att jag inte orkade blogga. Tyskland och England ballade också ut igår. Vet inte riktigt vad som händer med alla topplag, alla verkar har fått problem. Kanske något som går? Ullared var kul i alla fall! Roligast var dock när Alice och jag hörde:

"Gekås kundradio. Anna Kalén och Alice Banelind, vill ni komma till kundtjänsten vid ingången där Jennica väntar"

Alice och jag skrattade så att vi grät, så kul! Lite internt skämt oss emellan ;) Fick med mig tre filmer hem i alla fall, ett nagellack, sololja och choklad! Me like! Idag ska jag bara slappa, är så trött! Ha en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer
jossan

Fin blogg :)

2010-06-19 @ 18:19:33
URL: http://rosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0