Summertime!


Söta Jennifer och gulliga Alice <3

SOMMARLOV!!
Tio veckor utan att behöva gå upp klockan sex på morgonen, sounds awesome! Hände inte så mycket på skolan idag, vi sa hej då och så lyssnade vi på när rektorn höll sitt årliga tal som ingen egentligen lyssnar på men som ändå måste hållas och sen slutade vi. Jag, Nurije, Jennica, Jennifer, Alice och Habibe skulle ta bussen från Netto och precis när vi kom till statoil kom bussen! Har aldrig sett Habibe springa så fort i hela sitt liv! Haha! Hon sprang mot rött och vi andra kom efter (Alice sprang i klackar) och vi hann med. Det var riktigt kul, sen sysselsätte Habibe och jag oss genom att springa mellan butikerna inne i stan, Så jag har till och med fått motion idag. Inte illa! Käkade kebab (som vanligt) på Victoria. Dock var det bara jag, Jennifer, Habibe och Alice som åt. Allt hade varit perfekt om min älskade Amanda också hade varit hos mig.

Spanien.  Främre raden från vänster; Xavi Hernandez, Cesc Fabregas, David Villa, Joan Capdevila, Carlos Puyol, Bakre raden från vänster; Albert Riera , Iker Casillas, Sergio Ramos, Raul Albiol, Xavi Alonso och Fernando Torres  Foto: AP/Scanpix
Spanien. Främre raden från vänster; Xavi Hernandez, Cesc Fabregas, David Villa, Joan Capdevila, Carlos Puyol, Bakre raden från vänster; Albert Riera , Iker Casillas, Sergio Ramos, Raul Albiol, Xavi Alonso och Fernando Torres Foto: AP/Scanpix

Imorgon är det äntligen dags för VM! Har längtat efter detta så länge nu och imorgon är det äntligen här! Jag får lyckorus varje gång jag tänker på det och uppladdningen börjar redan ikväll med en konsert på SVT24, fortsätter med VM-uppladning SVT1 22.00 och 23.15 så sänder SVT gamla VM krönikor hela natten! Så kan ni inte sova i natt, så vet ni vad ni ska kolla på!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0