Snart, snart!

Argentina. Övre raden från vänster; Sebastian Dominguez, Nicolas Ottamendi, Juan Sebastian Veron, Mariano Andujar, Jesus Datolo och Gabriel Heinze. Främre raden från vänster; Lionel Messi, Carlos Tevez, Maximiliano Rodriguez, Javier Zanetti och Javier Macherano Foto: AP
Argentina. Övre raden från vänster; Sebastian Dominguez, Nicolas Ottamendi, Juan Sebastian Veron, Mariano Andujar, Jesus Datolo och Gabriel Heinze. Främre raden från vänster; Lionel Messi, Carlos Tevez, Maximiliano Rodriguez, Javier Zanetti och Javier Macherano Foto: AP

Snart är det slut på tvåan. snart sommarlov, snart VM 2010! Snacka om att jag längtar alltså! Köpte VM-guiden från Expressen idag och Hallandsposten var vänliga och skickade också ut en liten guide. Har femtiosju spelscheman för VM nu känns det som. De lag som jag hoppas kommer i toppen är:

1. Argentina
2. Spanien
3. Italien (om allt går åt pipsvängen)

Hoppas dock att Argentina och Spanien hinner fixa allt innan jag behöver heja på Italien. Idag så drog Alice iväg mig till SATS för att träna klockan tio på morgon. Trodde fan att jag skulle somna på cykeln. Drog till skolan hade min samhällslektion i typ 40min och sen var det typ slut. Ska bara snacka betyg på alla lektioner imorgon tror jag. Vill inte veta hur det gick i samhälle och historia. Tror tyvärr att det bara blir G..Ska kolla på en film nu! På Canal+first!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0