Shine a light



Skolans dagar blir bara mer och mer onödig! Idag på svenskan kollade vi på film, sen hade jag och Habibe håla till halv tre egentligen men jag skulle göra ett italienskaprov på hålan. Hoppas att jag satte skiten denna gången! Vet redan minst tre fel jag gjorde..Treorna hade Melodifestivalen idag, och den bästa klassen vann. Med andra ord SPSP07! Hihi! Tro det eller ej men Agneta lät mig och Alice kom hem från engelskan, och det har aldrig hänt förut. Nu sitter jag hem med hundarna och passar dom, imorgon kommer Nurije, Jennica, Mika, Alice, Jennifer och Habibe hem till mig. Vi ska käka tacos och bara ta det chill. Nu ska jag återvända till min VM-bibel som man kan köpa för 29kr med Aftonbladet. Ha en bra fredag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0