Gonna miss you like hell!



Idag var det sista dagen man såg Amanda i skolan, kommer sakna henne som fan! Känns som en halva av mig åker iväg, gillas inte! Hade en mysig förmiddag på stan med Alice i alla fall, ska aldrig mer vänta på att grejer ta slut för det blir så förbannat dyrt i slutändan! Helt sjukt! Naturligtvis upptäckte jag att jag hade glömt att med mig plånboken när jag hade kommit in i stan, så jag fick vända hem igen och hämta den och sen cykla tillbaka. Duktigt Anna! En tjej som hette Frida kom och hälsade på vår klass idag, supergullig! Kommer från Göteborg, mina hemtrakter ;) och jag hoppas verkligen att hon väljer vår klass, för hon verkar vara jätte go! Hade mitt muntliga med Måns idag, i geografi och nu har jag mitt VG! Känns nice! Ska fira med té och en film hade jag tänkt!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0