Argentina!



Hola mina vänner! Blev inget inlägg igår, för jag åkte till Laxvik på morgonen och efter 20.30 matchen igår så däckade jag. Var helt slut. Idag åkte mamma, pappa och jag till Eurostop en runda. Fick en jacka av mamma som var på rean på H&M, det gillar vi! Sen åkte vi hem, solade lite och efter det drog vi hem till Sara, Jeppe, Essi och Blanka. Där blev det vattenkrig (Emil och Essi hade en hink och en vattenpistol och hällde allt på mig). Snabbt hem vid fyra för att se England-Tyskland, som slutade i katastrof! Hoppas att den domaren får sparken. Men Argentina vann i alla fall över Mexico och det gillar vi! Nu ska jag snacka med mina tjejer om vad som händer i veckan!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0