Another day



Hola mina vänner! Idag ska min Amandish sätta sig på planet från Kreta och åka hem igen, så ni kan ju bara gissa hur lycklig jag är över att hon snart är hemma oss mig igen. Vaknade nio idag av alla tider, men det är nog bra för jag, Jennica, Alice, Nurije och Habibe ska till Ullared imorgon och bussen som ska ta mig, Habibe och Alice till Hylte går kvart i tio så det blir en tidig morgon. Jippi! Det känns så weird att vi kan sitta och bestämma att vi ska ta bilen och åka iväg någonstans. När blev vi så stora? Hänger inte med..Idag mina vänner får vi hoppas att Argentina har mer tur än vad Spanien hade igår. Förlorar dem mot Sydkorea vet jag inte vad jag gör, får hoppas att Messi och resten av den argentinska truppen kan rädda situationen. Dagens tv-tider:

13.30 Argentina-Sydkorea
16.00 Grekland-Nigeria
20.30 Frankrike-Mexico

Ha en underbar fotbollsdag, för det ska jag ha (förhoppningsvis, beror på Argentina)!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0