You will never know





Sorry! Har ännu en gång inte orkat sätta mig framför datan. Blir lite snabb upptadering här och nu! Eclipse var jättebra, hade dock lite svårt att koncentrera mig på filmen för jag hade upptäckt att busen gick 23.25 och efter det så gick inte bussen försen 00.25. Så när filmen slutade så sprang Alice och jag igenom hela stan för att hinna med bussen. Jag slet av mig klackarna och sprang barfota och det kändes som hela mitt liv hängde på att stoppa bussen. Behöver jag ens förklara hur ont det gjorde? Mina fötter var helt förstörda! I fredes åkte jag till Laxvik med mami och var där till lördag förmiddag. Mamma skjutsade in mig och Alice till stan där vi mötte Jennica och Nurije. Vi gick en runda på stan och sen tog vi bilen ut till Hylte, till Jennica för att se fotboll Argentina - Tyskland. Tyvärr så förlorade älskade Argentina och Brasilien åkte ur i fredes, vilket chockade mig totalt. Nu sätter jag allt mitt hopp till Spanien, men jag tror inte att någon kan slå ut Tyskland (tyvärr). Men vi hade kul i alla fall! Jag och Jennica satt och skrek på domarna och försökte övertyga Nurije och Alice om en massa saker. Idag kom lilla farmor hit och snart kommer Sara, Essi, Jeppe och Blanka hit så vi kan grilla och bara ha det skönt!

I don't know who you are anymore.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0