Stranden!



Idag har jag varit på stranden med mamma och pappa, mycket mysigt. Syster har äntligen kommit hem och fick ett jättefint armband av henne. Sitter just nu på baksidan med datan framför mig och hade tänkt att kolla film, för att jag intehar något att göra. Älskar bärbara datorer, för då kan man ju sitt utomhus och kolla! Har druckit 25 glas med vatten känns det som, men det behövs i denna värmen.

Ikväll är det äntligen dags för VM finalen 2010! Tänk att för en månads sen vid denna tiden så började VM och nu är den snart slut. Får lite ångest av att tänka på att man sen inte kan se fotboll försen i augusti, så vida man nu inte följer allsvenskan. Vilket jag inte gör. Det står alltså mellan älskade Spanien & Holland. ehöver jag ens säga vem jag hejar på?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0