Some people never stay the same


Felicia, jag och Alice förra sommaren i Båstad på RixFm

Hejsan alla mina vänner och alla som jag känner! Saknar Jennica..hon har smsat "lite" för mycket under VM, så hon får inte smsa försen den åttonde och nu har hon börjat jobba också. Är så van vid att kunna smsa med henne hela tiden, så det känns så konstigt att inte ha kontakt med henne hela tiden. Snart är det i alla fall dags att köpa biljetter till Barca! Deras spelschema släpps snart och biljetterna släpps runt vecka 30. Längtar! Började även kolla runder till min och Alice Londonresa nu i september/oktober. Ikväll min vänner gäller det! Spanien-Tyskland. Be till Gud att Spanien vinner! I så fall blir det Holland-Spanien i final. Sounds good! Men innan detta händer ska jag möta upp Alice och skriva in mig på Nyhemstrafikskola. Ska bli skönt så man känner att man kommer närmare körkortet i alla fall. Vi hörs säkert senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0