Perfect!



Hade en perfekt lördag! Började dagen med att skynda mig, för jag vill inte riktigt gå upp när klockan ringde. Mamma kom och hämta mig vid elva och så åkte vi till Eurostop för att handla mat, hade lovat att jag skulle laga mat till henne. Efter detta åkte vi vidare till Laxvik och så spelade vi lite kort och solade, mys med andra ord! Min Carbonara blev lyckad som vanligt ;) Mamma skjutsade hem mig vid sex och när jag kom fram så hade Jennica redan kommit. Blev lite förvånad där :P Så vi gick direkt ner till Japans minigolf och där var det riktigt mycket folk! Jennica tyckte att det var lite kul att skrika om Barca när vi var där nere. Rikitgt kul hade vi i alla fall. Sen efter en mycket lyckad minigolfsrunda åkte vi inte till stan och hämtade biobiljetterna och handlade mat på Mc. Vi tog med oss maten ner till Nissan, till bryggan och där var det skitskumt. För det var nån som hade ställt sin vattenflaska, sina skor och något fodral pryddligt ihop på bryggan, men det var inte en människa i närheten! Hade någon hoppat i? Och sen kom det en kille som jag trodde att han kanske skulle hämta sina skor, men han ställde sig bara och kollade på oss ett tag och frågade sen om vi rökte. Vi svarade nej och så gick han igen. Skum typ. Bion var riktigt bra! Rolig var den också! Så detta var en riktigt lyckad lördag!

Idag ska mamma och pappa spela golf, så jag ska antagligen passa hundarna. Kommer antagligen läsa lite också ;)

Två dagar kvar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0