Ny mobil?



Den mobilen som jag har nu börjar krångla sig lite. Den stänger till exempel av sig och startar om, fastän att inget har hänt. Det är en telefon man kan skjuta upp ni vet, så ibland när jag ska stänga den så "hoppar" skärmen nästan av och den vill inte riktigt gå tillbaka igen. Så jag har tittat lite på nya mobiler och jag är väldigt sugen på Sony Ericsson Xperia 10 white. Grejen är bara att den är så dyr! Jag har pratat med mamma om det och hon säger att jag har ju sparat pengar så jag kan ju köpa den om jag vill. Men så tänker jag på alla resor jag ska göra, och mitt körkort. Men jag vet om att jag har pengar så att det räcker till allt, men jag tvekar ändå. Men jag tror att det kommer bli så att jag köper den, men då är frågan. Ska jag köpa den på nätet eller i affären? För den blir billigare på nätet, men då måste jag övertala pappa att han betalar med sitt kort för med mitt kort kan jag inte köpa den med. Mitt kort funkar nämligen inte på internet. Tror ni att han är villig att göra det? Kanske om jag ber snällt.

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0