Move your body







Blev inget inlägg igår för var i Helsingborg hela dagen med Amanda. Hade en riktigt mysig dag med shopping,musik, glass och grekisk mat. Det varmt så det var ganska jobbigt att gå i butiker istället för att ligga och sola på stranden. Sen igår kom älskade Alice hem från Italien (finally) och idag har jag träffat henne på en mysig lunch i stan. Var så mysigt att träffa henne och jag fick en jättefin ögonskugga av henne, som man även kunde ha som eyeliner! Hade körlektion idag också och det gick bra. Tycker att det har gått ganska bra i och med att jag bara har kört typ tre gånger i hela mitt liv. Nu ska jag städa ur min garderob hade jag tänkt. Känns som det behövs.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0