Last song



Sorry! Har inte haft tid för bloggen på ett par dagar men det har varit fullt upp! I fredas träffade jag Alice och pratade igenom allt och nu är det lungt på den fronten och sen följde jag med mamma, för hon skulle köpa en ny data och jag behövde nytt anti-virusprogram. Sen på kvällen var jag hos Sara, Essi och Blanka för att hålla Sara sällskap. Var något av det mysigaste på länge! Igår var Jennica och Alice här, hade en riktig tjejkväll med film, mat, godis och såklart en massa snack om Barcaresan nästa år. Vi hittade biljetter till Barcelonas matcher, men Boxoffice har inte släppt sina än så vi väntar med späning! Alice och jag vill snart boka vår resa till London också, så vi hoppas på att Barcabiljetterna kommer vara avklarade nästa vecka. Idag ska jag och Jennica på bio Last song. Har velat se den ett tag, men trodde inte att den skulle komma till Halmstad faktiskt. Btw, har ni sett H&M katalogen? Så mycket fint!! Vill ha en massa saker därifrån, men har främst siktat in mig på ett par stövletter och ett par handskar. To be continued...

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0