It's hard



Klockan ringde kvart i sju i morse och då var det dags att gå upp för körlektionen började kvart över åtta (trodde att jag skulle somna på cykeln på vägen hem). Idag gick det faktiskt riktigt bra! Körde i mitt första stoppljus (behöver jag ens säga så nervös jag var?) och jag klarade det galant. Kom hem och käkade lite frukost och sen däckade jag i sängen. Nu har jag vaknat igen och ska ta tag i att rensa och städa lite på rummet hade jag tänkt. Har massa papper som ska sättas in i pärmar och mina skrivbordslådor ska också städas. Har köpt en jättefin militärgrön bolero från H&M för någon dag sen. Har inte visat den på bloggen än, för jag ska sy fast alla pärlor en gång till för säkerhets skull så när det är gjort ska ni få se den. Promise!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0