I wanna dance with you



Hejsan allesammans! Märkte ni ovädret i natt? Åskade och blixtrade som fasen! Var livrädd!! Hatar åska och blixtrar, men mamma var så gullig. Hon gick upp och öppnade min dörr för att hon visste att jag var rädd. Idag hoppas jag på att min mobil kommer, om inte så får vi hoppas att den kommer imorgon. Ska inte göra något speciellt idag hade jag tänkt. Bara ta det lungt. Kommer ni ihåg när jag sa att jag inte visste vad jag skulle titta på nu för att VM var slut? Canal + räddade mitt liv igår, för de visade nämligen highlights från La liga och Champions league, vilket bara var från FC Barcelona! Jag var i himmelriket!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0