I look at you





Håller på att städa garderoben. Syns kanske ;)
När vi bodde i Ängelholm så hade jag världens bästa garderober, fyra stycken och där hade jag fått plats med hur mycket som helst. Naturligtvis så sket jag fullständigt i kläder, mode och allt och nu när jag är intresserad av kläder har jag en byrå (två lådor kan jag använda till kläder) och två lådor med lock under sängen (och en är full av vinterkläder) får alltså knappt plats. Ska återvända till min säng som är full med kläder.

Kisses<33


Kommentarer
Karolin

köp en sån "klädstång" på ikea, är billigt och det är bara att hänga upp kläderna på galgar :D <3

2010-07-21 @ 20:51:47
URL: http://iaamk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0