Don't care



Godmorgon allesammans! Vaknade tjugo i nio idag (och innan dess tyckte jag att det var kul att vakna kvart i sex) och var hyfsat utvilad. Satt och försökte förstå mig på mobilen, och nu fattar jag det mesta tror jag (och hoppas). Satt i en timme med att försöka föra över musik och bilder från datan och det funkade inte! Sen visade sig att man var tvungen att aktivera telefonen, men hjälpa av en knapp. Hehehe...och när jag skulle föra över med hjälp av bluetooth så funkade det inte i heller och det berodde på att den inte var synlig. Men nu fattar jag, tror jag...idag har solen kommit tillbaka så ska sola och bara ta det lungt.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0