Crank it up



Hola min vänner! Idag har jag varit igång hela dagen. Vaknade av att de lastade på stockar på en lastbil på parkering, halv nio på morgonen. Var lagom glad åt det, var rättare sagt skitsur. Gick i alla fall upp och åt frukost och tog en låååång dusch, med inpackning och allt. Sen blev det bråttom när Alice säger att vi ska ta bussen 12.40 och klockan var 12.20 och då hade jag typ bara borstat tänderna, inte bestämt vad jag skulle ha på mig och fick smått panik. Men jag är ganska snabb så jag fixa det och väl i stan gick vi till banken, tog en tur till Elgiganten. Min mobil håller på att gå i sönder, så är kanske snart i behov av en ny. Så skulle bara kolla lite priser och så. Nu är jag i alla fall hemma och ska kolla på fotbollen hade jag tänkt, Uruguay-Holland. Jag blev så glad när jag kollade att bläckfisken Paul hade tippat att Spanien skulle vinna imorgon. Hoppas verkligen att de gör det. Go Spain!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0