Catch me



Tog med mig datan ut i solen idag, måste hålla foten högt och jag vill inte bränna mig så nu sitter jag med förlängningssladd med datan här ute. Skitbra! Har mina smarta stunder, och idag fick jag tydligen en! Farmor har åkt hem nu, väldigt skönt faktiskt. Att slippa se mamma samla sig för att inte få ett utbrott. Svullnaden i foten har börjat gå ner, vilket är väldigt skönt. Behöver inte vara orolig för att jag ska behöva skjuta upp min första körlektion. Ska bli så kul! Längtar, mitt mål är att jag innan jul ska ha tagit det. Ska bli skönt när man har tagit det, för då är man ju liksom klar. Ska inte göra så mycket idag, kan inte direkt ta mig någonstans med min fot.

Läste precis att bläckfisken Paul har siat att Spanien vinner VM och att Tyskland vinner brons. Låter bra enligt mig, speciellt den delen med att Spanien vinner. På söndag vet vi hur det blir och imorgon avgörs fjärde och tredje plats.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0