Barcelona!


Barcelona


London

Igår så satt jag och Jennica och kollade lite på vart vi ville sitta när vi kollar på Barca, och vi hittade ett drömläge men så började jag läsa om det och det var dress code och en massa grejer om man valde att sitta där och jag ba wtf?! Jag vill ha på mig Barcatröja och ha sköna jeans kanske och converse! Jag är 18 (snart) inte 40! Så vi sket i att sitta på den "gyllene raden" utan vi ska försöka få biljetter till raden bakom. Längtar, nästa vecka så släpps spelschemat och vi ska antagligen köpa biljetter till själva matchen. Har kollat runder på vad hotell och sånt kommer kosta oss och slutsumman kommer bli på typ 10.000kr. Mycket pengar men det kommer vara ett minne för livet.

Sen har jag och Alice lite smått börjat planera vår resa till London i oktober. Vi vet vilket hotell vi vill ha och jag gissar på att den resan kommer bli billigare än Barcaresan, fast iofs..vi ska ju shoppa ;) 
 
Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0