290110

Hej bloggen!



Snöar fortfarande ute och det ogillas starkt! Jag gillar inte snö och snö gillar inte mig. Skolan har varit konstig idag. De felsta av killarna i SPSP08 har haft något jävla ryck och de har gett mig starkare huvudvärk än vanligt. Men de är enormt bra på att driva en till vansinne. Då var det äntligen fredag och idag har jag tänkt att ta det chill, för hela helgen är späckad med skoj! Imorgon är det fest oss Marre och sen på söndag ska jag, Alexandra, Jennifer, Mika, Amanda, Alexandra (en annan alltså), Hanna och Victoria gå på bio! Vi ska se Sherlock Holmes och så ska vi käka innan. En perfekt helg enligt mig! Vet inte vad ni andra tycker, men för mig verkar det underbart.
Ha en underbar fredag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0