270110

Hej bloggen!

Fy fan vad det snöar ute! Jag vill inte ha mer snö, vill ha sommar med sol och bad varje dag. På tal om bad, på idrotten idag hade vi bada men varken jag, Manda, Alexandra eller Hanna kunda vara med, förkylning på gång för många! Inte bra...Det kändes helt sjukt att sitta vid fönstret i badhuset och kolla ut på snöstormen medans det var varmt som i en regnskog inne på badhuset. På geografin så tror jag att vi var typ femton pers av trettio. SPSP08 gillar att vara i skolan (NOT). Men sen är det ju några fjompar som är i Berlin, speciellt min lilla fjomp, min lilla Basse! Saknar henne redan!

Kunde knappt ta mig hem efter skolan idag, hade snö upp till knäna. Usch! Imorgon blir det en kort dag, Ulf är med i Berlin så vi har ingen samhälle. Så istället för att sluta halv fem slutar jag fem i ett! Gillas starkt!

Nu ska jag göra som jag har gjort sen jag kom hem, krypa ner i sängen och titta på OTH!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0