230110

Hej bloggen!

Så skönt att inte behöva gå upp kvart över sex i morse, utan bara kunna vakna av sig själv. Mitt internet har haft sitt lilla ryck igen och det är därför jag inte har kunnat blogga tidigare. Idag har jag inte gjort något och jag har inte planerat att göra något. Ska kanske på en dejt med min älskade geografi bok (NOT!).

Något som är bra att H&M paket jag beställde gick att få 10% på allt och jag och Alice hade ju beställt ett paket som ska komma i slutet av februari. Jag trodde att man fick 10% på hela summan, men det var 10% på varje vara. Snacka om att jag blev lycklig!

Nu ska jag titta lite på O.C. Förvånande va?


Vill ha sommar och varma dagar och kvällar!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0