210110

Hej bloggen!

Så fort denna dagen har gått! Den har varit väldigt mysig faktiskt. Alice buss var sen imorgon, så jag väntade med henne inne i stan och bussen till Sannarp eller till Östergård hade redan gått så vi gick till stora torg och då kom 53 Sannarpsgymnasiets privat linje xD Kändes skönt att få ta bussen dit, kunde knappt gå idag, helvets träninigsvärk i låren. Italienskan var chill idag, och matten gick fort. Amanda och jag äger på ekvationer! (eller inte). Sen satt Habibe, jag, Jennica, Mika, Amanda och Alice och spelade kort tills Amanda gick på spanskan. Hon gick tidigare från spanskan så att vi kunde ta en glass inne på Mc och kolla lite i affärer. Är så sugen på att shoppa men hittar inget som faller mig i smaken. Väntar på en väska som ska till VILA som jag har spanat in på deras hemsida. Är redan helt kär i den! Så det har varit en supereftermiddag.


Ska vila lite på spikmattan nu!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

bra kompisar jag har som tvingar mig att skolka..... faaaaaaaaaaan va lågt :O but i like it:D

2010-01-21 @ 17:10:16
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0