200110

Tjena bloggen!

Hoppas att er dag har varit bra för det har min varit. Rätt slapp dag faktiskt, började med idrott där vi hade boxning. Hur kul som helst! Och sen hade vi geografi, som gick snabbt idag av en konstig anledning. Efter det stod vi i sveriges längsta matkö, hatar folk som tränger sig! Samhällen var okej och sista lektionen idag var engelska och där kollade vi bara på film.

Kom hem tidigt också! Det gillas starkt. Pluggade italienska, la mig på spikmattan och sen var det dags för geografi helvetet! Nu ska jag titta på O.C och sen ikväll på femman klockan nio kommer The real desperate housewife of New Jersey! Jag och min syster älskar den serien xD



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0