180110

Hej bloggen!

Då var det måndag igen. Orkade inte riktigt gå upp imorse utan låg kvar och snozza alldels för länge. Det hela slutade med att jag fick skynda mig rätt så rejält, vilket jag inte hade behövt för naturligtvis var buss fan sen! Som allt annat i halmstad för tillfällt. Och så hade det snöat i natt! Jag blev så ledsen, vill ha vår nu!

Kommer inte riktigt ihåg vad som hände i skolan idag, jag, Jennica och Alice hade flumattack på italienskan och sen spelade vi kort. Jag vann naturligtvis, because I'm awesome! Och efter skolan gick jag in en minitur på VILA, inte bra. Ni som har följt bloggen ett tag vet att jag är helt galen i VILA och deras kläder, men tro det eller inte jag köpt inget. Jag prova, men köpte inget. Vill spara mig lite till Teneriffa, och sen har jag beställt en massa från H&M. Köpte däremot säsong 3 och fyra av OTH (One Tree Hill).

Nu sitter jag hemma efter en bussresa, där busschaffisen lekte guide. Knäckte mig lite där ja. Ska plugga lite (om jag får tummen ur röven). Önska mig lycka till!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0