160110

Hej bloggen!

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, men var helt slut nät jag kom och gick direkt upp och la mig och sov i en halvtimme. Efter det så åt vi kvällsmat hela familjen och sen vidare till hemmakväll för film och godis. Mums! Fick två filmer av pappa Den otroliga vandringen 1 och 2. Det är säkert många av er som har sett dem, de var mina absoluta favorit filmer när jag var liten. Visste inte ens om att de fanns på DVD, försen igår.

Det har hänt en annan rolig grej. I hallandsposten för några dagar sen stod det om en tjej som hette "Anna" (hon ville vara anonym). Hon hade blivit utsatt för övergrepp när hon var liten (inte sexuella) och nu ville hon få ersättning för detta för hon mådde dåligt. Jag kan inte ens föreställa mig vilket helvete hon har gått igenom, men det jag blir så irriterad på är att det bara skrivs negativa saker om fosterfamiljer. Jag är själv fosterhemsplacerad sen jag var nio och detta är min familj nu. Och jag har världens bästa föräldrar, så jag skrev till Hallandsposten och frågade om de vill skriva en artikel om min familj, och igår fick jag svar från dom att de skulle de gärna göra. Det finns männsikor runt om i världen som faktiskt bryr sig om andra. Alla är inte svin och det vill jag lyfta fram.


Världens bästa<3

Idag ska jag skriva mitt pyskologiarbete, tyvärr. Finns mycket som är roligare än att göra det.

Kisses<33


Kommentarer
amanda

åh vad gulligt av dig anna! im fucking admire u! dina forsterföräldrar är verkligen världens sötaste människor. dom förtjänar att lyftas fram in the spotlight lite :)

2010-01-16 @ 12:06:53
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0