140110



GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA AMANDA PÅ HENNES 18-ÅRS DAG! äLSKAR DIG VÄNNEN MIN <3

Som ni kanske märker fyller Amanda 18 idag! Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, men när jag kom efter sats igår var jag så trött att jag helt enkelt inte orkade. Skolan idag har varit jättemysig faktiskt. Började med italienska, som var helt okej. Sen matte, nu när Amanda är tillbaka så är allting mycket roligare. Speciellt på matten, behöver någon som kan skratta åt allt jag gör. Fast Alice brukar hjälpa till rätt mycket med det. Pratade med min pyskologilärare idag, angående mitt betyg. Han säger att jag måste ha skrivit klart arbetet han gav mig till på måndag. Idiot!

På hålan idag hade vi det supermysigt! Jag, Alice, Jennifer, Mika gick till Netto och köpte dricka, chips och en massa godis. Väl tillbaka på skolan, så spelade vi, Habibe, Nurije och Jennica kort! Det var jättekul och jag lyckades vinna två gånger! Go me!

Vi bestämde vilket land vi ville vara på FN-rollspelet idag. Vi blev Malaysia, vet inte om det är positivt eller negativt. Efter samhällen gick jag, Alice och Amanda in till stan. Kändes som det var väldigt längesen vi gjorde det. Köpte ett par nya skor på rean på Bianco för 150kr, de har kostat 650kr innan.

Vi hörs imorgon, för nu måste jag verkligen läsa svenskan!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

tack hjärtat <3

2010-01-14 @ 21:56:21
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0