120110

Hej bloggen!

Hoppas att ni har haft en bra dag. Idag var det dags att dra sig upp tidigt och dra till skolan. Började med engelska, var rätt chill. Vi kollade bara på film, vilket vi gjorde på alla lektioner förutom på alternativ medicin. Det kan nog bli en riktigt rolig kurs! Vi gjorde namnleken, jag kunde alla (jag hade bara fyra framför mig som jag inte kände, och de två första hette samma)!

Habibes pappa var jättesnäll och skjutsade hem mig, så jag slapp gå! Tack så jättemycket! <3
Nör jag kom hem hade mamma lagat en sjukligt god soppa och pannkakor, så himla gott. Nu sitter jag lite vid datan, ska snart packa inför imorgon. Idrott står först av allt, kul! Hoppas att hon är snäll första dagen, men våra idrottslektioner är rätt roliga faktiskt!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0