080110

Hej bloggen!

Shit, vad kallt det är ute! Håller ju på att frysa ihjäl om man går utanför dörren. Vaknade hos Alice vid elva i morse. Åt en god frukost, fixade oss och tog sedan bussen in till stan. Alice hade en massa mynt som hon ville sätta in på sitt konto. Det hela slutade med att hon tog i sönder maskinen. Någon som är förvånad? xD

Sen missade jag precis min buss (y) så jag fick vänta en timme till nästa. Kom hem utan känsel och nu börjar jag få tillbaka den! Mamma och pappa har 27 år som gifta idag! Grattis till dom! <3 

Ikväll är det dags för Let's dance, i år ska jag börja med att heja på Elin Kling, Rabih och Molly Sandén. Brukar alltid bli att jag sen bara håller på en!


Vem kommer ni heja på?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0