070110

Hej bloggen!

Hoppas att ni alla hade en bra dag igår, det hade i alla fall jag. Utdansandet av granen hos syster gick bra, vi fick en himla massa godis. Och Essi hade gjort varsitt godispaket till mig och syster! Hon är så söt!

Fick tips av syster igår om två sidor där man kan fixa foton! Så här blev mina!












Älskar denna bilden! Jag tycker så himla mycket om färgerna!




En annan favorit, som får vara bakgrund på mobilen!

Sidorna är funphotobox och Photofunia! Ha så kul!

Idag ska jag hem till Alice och sova över. Ska äntligen färga håret! Börjar bli katastrof nu alltså :P Vi ska köpa Alice en data idag också! Så himla nice!!

Hörs säkert senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0