060110

Hej bloggen!

Har ni det bra i snön? Här har det snöat som in i! Vet inte om jag ska vara glad eller lycklig..Visst snö är mysigt, men jag hade hoppats på att den skulle ha smält till nästa vecka så att jag hade kunnat cykla. Men det ser inte ut som om det kommer att ske. Tyvärr..

Var med pappa på Maxi idag. Var faktiskt roligare än vad det låter som. Gjorde bort mig igen..

Jag: Pappa, varför har du köpt ägg? Det stod inte på listan.
Pappa: Jag har inte köpt ägg.
J: Jo det har du. Jag la i ketchupflaskan i vagnen och det var ägg i den.
P: Anna, här är vår vagn och det ligger inga ägg i den.
J: Haha! Jag har lagt den i någon annans xD
P: Haha!

Så bra är jag! Hämtade ut min fina jacka som hade kommit. Pappa skrattade åt mig och sa: Det var väl tur att du beställde en vårjacka, nu n är våren börjar komma. -.-
Jag har ju faktiskt tänkt att ha den på Teneriffa. Vid fyra ska vi hem till Sara, Jeppe och Essi för att dansa ut julgranen. Tar med mig kameran, om jag kommer ihåg det.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0