040110

Hej bloggen!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag, det har jag haft (än så länge). Var i stan med Alice, köpte dock ingenting. Sparar till mitt H&M paket :D Som jag precis faktiskt var inne och ändrade lite på. Alice och jag testade en tub klänning inne i stan, för att se om vi hade beställt rätt storlek vilket vi naturligtvis inte hade. Så jag fick gå in och ta bort hela paket, för jag fattade inte hur man bara ändrade storleken (tror inte att man kan det). Fick panik när jag såg att massor av saker vi ville ha började ta slut b.la. en jättefin klänning! Men våra storlekar fanns kvar, snacka om tur.

På tal om tur berättade jag att jag halkade igen igår? Lyckas alltid!


Visst är den fin! Alice ska köpa en med, fast hennes är mer vit och med blått istället för svart!

Nu ska jag gå och koka en kopp té, krypa upp i soffan och läsa lite!

Ha det bra!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0