020110

Hej bloggen!

Hoppas att ni alla har haft en bra start på året, i alla fall bättre än min. Min huvudvärk har fortfarande inte gått över och mamma funderar på att ringa doktorn nästa vecka. Det är också anledningen till att jag inte bloggade igår. Wilma kom igår, (hon är åtta) så igår tittade vi på Shrek och sen var jag så himla trött och huvudet kändes som om det skulle sprängas så jag gick och la mig medans de andra sjöng/spelade Idol. DEtta hjälpte inte huvudvärken.

Skulle egentligen till stan idag, men så blev det inte. Alice blev magsjuk och min huvudvärk gav inte med sig så nu är jag hemma och knapprar piller och hoppas på att det snart går över!


Någon är enormt saknad!! <333

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0