Taxfree!







Bilder lånade från: shop.inflightservice.se!

Mamma och jag har bestämt vad vi ska beställa från taxfreen på vägen tillbaka från Teneriffa. Jag bestämde mig för att strunta i parfymen för en gång skull, jag har så många ändå och istället satsade jag på en Dior palett! Älskade färgerna i den, sen om man handlade för med än 799kr fick man köpa Björn Borg necessär för 99kr (gäller om man förbeställer) och vi får ju inte glömma godiset! Varje gång jag har varit utomlands har det som kommer upp på min prioriteringslista varit godis och nu kommer jag få en hel bag! Visst, det kan verka som att jag är fem år, men kolla allt gott det finns i den!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Svar: Klänningarna är från Forever21 och skorna från Iron Fist :)

2010-02-03 @ 20:36:10
URL: http://glasflisan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0