Smycken!


Alla armbanden är hittade på JC. Det som man knyter runt handleden kostar 39kr och de andra två kostar 49kr styck! Buddhan fick jag av sötaste Amanda<3


Halsbandet hittade jag på Lindex för 99kr, det var Jenninfer som tipsade mig om detta! Kan verkligen piffa till en vardagsoutfit, så att den blir lite roligare!


Detta armbandet gjorde jag själv! Blev riktigt snyggt, köpte dock alltihop i ett set på Panduro, men jag fick i alla fall sätta ihop det själv, 149kr.


Och det var denna tröjan som jag klickade hem från Nelly.com! Älskar den och blev riktigt nöjd, skickade dock tillbaka ett linne och nu ska jag även skicka tillbaka ett par skor som var för stora. Får vål se om jag hittar något annat!

Kisses<33



Kommentarer
tina tran

snygga armband (y)

2010-02-11 @ 20:05:35
URL: http://tinatran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0