160210



Ni kanske redan kan lista ut vad kvällen kommer att handla om ;) Idag hade jag ingen alternativ medicin vilket kändes väldigt bra. Tog en promenad med Amanda in till stan och snackade om allt möjligt, är lika mysigt varje gång. Vi käkade även på MC, vilket jag faktiskt inte har gjort på ett tag. Förtjänade faktiskt det! Och sen köpte jag One Tree Hill säsong fem, så nu är det bara säsong sex kvar att köpa (som finns att köpa på skivlagret här i halmstad i alla fall!). Nu ska jag sätta mig och skriva klart engelskan, innan jag ens får komma i närheten av något som heter fritid. Hoppas att ni har haft en bra dag, och vi hörs kanske senare!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

jag älskar våra pratstunder annouschka <3

2010-02-17 @ 14:52:20
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0