140210



Eller Alla hjärtans dag! Jag, Mika, Amanda och jag vet inte om Alice var vaken då, diskuterade alla hjärtans dag igår. Varför ska man bara ge presenter en dag och vara extra kärleksfulla? Varför är man inte kärleksfull varje dag? Never mind! Jag vaknade hos Alice av att jag frös som fasen och tog på mig mjukisbrallor och en kofta och återvände till sängen. Sen åt vi en stor frukost och kollade på Eva och Adam. Och vid tolv kom Amandas pappa och hämta oss och nu sitter jag här, med glasögonen på för en enormt pluggig dag som inte gillas. Går inte att vara sjuk en dag alltså! Katastrof! Ska hämta ett glasvatten och försöka undvika huvudvärk. Nu blir det engelska, italienska och rättskunskap.

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0