110210





Hur kan man inte vilja rädda dom när de är så söta!

Idag nu imorse alltså gick jag in på wwf.se för att bli pandafadder. Det finns bara 1.600 vilda pander kvar och wwf behöver fler faddrar. Jag kunde tyvärr inte bli fadder, för att jag är under arton och det kändes förjävligt! Mina kompis brukar reta mig för att jag vill rädda valarna och pandorna. Jag vet att de inte menar något med det, men jag tycker inte att det är något fel med att bry sig, alla behövs ju. Jag hoppas bara att det finns fler där ute som bryr sig, vilket jag vet att det finns. Oavsett om man är människa eller djur. Nu ska jag snart ha ett möte med socialen och sen bär det av till skolan för att ha ett mattetest och ha samhälle. Ha en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0