100210



Denna dagen kommer att spenderas i sängen. Har drömt mardrömmar hela natten, vaknade med ont i huvudet, mådde illa och något säger mig att detta är mer pyskiskt än fysiskt. Tror att jag kanske bara behöver en paus för att orka fortsätta. Jag saknar verkligen att vara liten, när ens största problem var vad man skulle leka och vem man skulle leka med. Då man inte visste vad alkohol och deprissioner var för något. Längtar till helgen, den kommer bli supermysig. Ska förhoppningsvis träna på lördag hade jag tänkt, vid fyr ska vi fira syster yster och sen vid sju tror jag tar jag bussen med Amanda och Mika hem till Alice för en riktig tjejkväll! Kommer bli mysigt. Tack, för att ni alltid finns där. Ett tips till er andra. Omge er bara med människor som ni vill lägga ner energi på och som lägger ner energi tillbaka och som får er att må bra!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0