090210



Denna dagen har varit bättre än igår, tack gode Gud! Elias, har roat oss i SPSP08 genom att springa ut och hämta flera istappar från skolans stuprännor och sen tagit med sig dem in. Man vet aldrig vad han ska göra alltså. Och det är kul! Vi som är tvåor ska i april få gå på en yrkesmässa, där det kommer människor som berättar om sina yrken. Så vi fick en valblankett om vad vi vill höra om och jag valde tursim, arbeta utomlands och butikschef. Den enda som jag säkert visste var att jag ville gå på turism, för jag tror att det är det som jag vill välja att fokusera på. Men sen finns det ju så mycket inom turism, så där har vi nästa problem. Haha! Just det, jag försov mig i morse. Vaknade 07.33 precis när min buss gick, men pappa var snäll och körde mig. Annars har det väl inte hänt så mycket. Vill ha helg, men det är ju inget nytt.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0