080210



Har inte alls mått bra idag. Känner mig jättedeppig och det känns som att inget är roligt längre. Är trött på att alltid vara rädd för att saker ska hända och att pressa mig till att se till att alla andra mår bra, istället för att se efter mig själv. Och att hela tiden göra mitt bäästa och sen inte få utdelning för det. Är trött på människor som sviker hela tiden och aldrig håller vad de lovar. Vet inte hur länge jag kommer att palla detta längre alltså. Som mamma säger: "Du kan bara spotta på en sten tills den är våt, för sen är den våt". Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig.

Kisses<33


Kommentarer
iamkarolin

jag håller med dig gumman. känner precis likadant som du just nu <3

2010-02-09 @ 18:22:12
URL: http://iamkarolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0